Leelou Blogs

Qila Love Faris

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 20, 2010

Kawan-kawan di kampus UiTM, Lendu, Melaka

UiTM di Hati KAMI..

Selepas tamat pengajian di Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Abdul Samad..Aku berjaya melayakkan kaki ku yg sebesar lengan gajah ni ke UiTM Lendu Melaka..mulanya agak sukar apabila aku terpaksa berjauhan dgn family dgn kekasih tersayang..tp memikir kan idup ni perlu diteruskan dan tanpa pendidikan idup ni tak kemana jd aku teruskan jugak niat aku utk menyambung pelajaran..setiba aku disana aku berkenalan dgn roomate yg mmg 1 kepala lar dgn aku..smpai skg lg kitorg mmg berkwn baik..nme kwn baik aku pd ketika itu ialah Nur Amalina Bt Rahman dan Nur Aqilah Bt Mohd Yusop..

selain dorg 2 org aku pun mempuyai ramai kwn2 seperjuangan yg mmg baik2 belaka..sepanjang 3 tahun ni dorg lar kwn2 yg menjadi madu dan juga racun dlm idup aku..maksud aku sepanjang berkwn terdapat banyak pahit manis yg kitorg harungi bersama2 di tmpat pengajian tu..walau mcm mne pun, sume tu aku ambil  dan simpan dlm diari hati ku ini sbg kenangan terindah sewaktu menyambung pengajian peringkat diploma nih..

my classmates..


biar pun nnt kiter bakal berpisah suatu ari nnt..korg lar sahabat, korg lar musuh, korg jugak lar penyeri idup aku..aku harap walaupun nnt kiter dh lain2 hala tuju selepas nih korg jgn lar lost contact yer..nk kahwen nnt korg jgn lupe jmput aku tau..aku wajib ade dlm majlis korg tuh nnt..hahahaha..love you all..


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Back to TOP

Glamour Bomb Templates